BloggOm e-postmarkedsføring generelt og Mailmojo spesielt.MarkedsføringE-handelNyhetsbrevSiste fra ossSuksesshistorierPåmeldinger fra Facebook anno 201817. juni, 2015Artikkelen om påmeldinger til nyhetsbrev fra Facebook er ikke helt oppdatert, for på Internett skjer det forfjamselig mye på 3 år. Vi har derfor oppdatert denne artikkelen. Den viktigste endringen siden sist (som var ca midt i 2015) er at Facebook har bestemt at det bare er sider med over 2 000 likes som kan legge […]Når bør du sende nyhetsbrev for å få best respons på din e‑postmarkedsføring?19. juni, 2014Vi får med jevne mellomrom spørsmål om når det beste tidspunktet å sende nyhetsbrev på er. Vi har derfor analysert et representativt utvalg av nyhetsbrev sendt fra MailMojo i senere tid – over 30 millioner e-poster – for å se om vi kan gi noen generelle svar på dette.Smarttelefoner vokser kraftig! Hvordan ser ditt nyhetsbrev ut på mobil?13. august, 2012Denne artikkelen er ikke den aller nyeste, men budskapet er fremdeles viktig og i høyeste grad aktuelt. I dag er alle malene våre responsive. I det siste har vi holdt et lite øye med hvor mottakere åpner nyhetsbrev fra, det vil si hvilket e-postprogram de gjerne bruker. Og som vi har sett internasjonalt begynner også […]Send en julehilsen på e-post og støtt UNICEF1. desember, 2009Jula varer riktignok til påske, men denne posten er for gammel til å ha noe å si i dag – annet enn for mimring. Nok en gang er julen i ferd med å komme over oss. Etter en «pause» i fjor gjentar vi suksessen fra 2007 ved å tilby ferdiglagde e-postkort med julemotiv. I år […]Fungerer HTML-skjemaer i e-post?12. juni, 2008Jammen er det mer enn 10 år siden denne artikkelen ble skrevet. Men på denne fronten har det ikke skjedd så mye, så vår anbefaling står seg fremdeles. Fra tid til annen får vi spørsmål om bruk av skjemaer i e-post. F.eks. om det er mulig å integrere et bestillingsskjema direkte. Generelt har vi anbefalt […]Mål klikk i nyhetsbrev med Google Analytics3. juni, 2008Selv om denne artikkelen er «eldgammel» i digital sammenheng, kan du fortsatt bruke Analytics. Det er bare så mye enklere å bruke vårt eget verktøy for å måle responsen på dine nyhetsbrev som dekker mye av det samme. Bruker du Google Analytics til å måle trafikken på dine nettsider? I så tilfelle kan du på […]123456Kom i gang helt gratisFyll inn din e-postadresse, så er du i gang med Mailmojo om få strakser.Kom i gang