BloggOm e-postmarkedsføring generelt og Mailmojo spesielt.MarkedsføringE-handelNyhetsbrevSiste fra ossSuksesshistorierMer Magi på Eliksir – bedriften vokser15. mars, 2018I 2018 setter vi fokus på innhold i tillegg til videre utvikling og – som alltid – god kundeservice. Vi har derfor tatt med to nye alkymister på laget: Sara Vienna og Benedikte Kluge kommer fra ulike kanter, men har begge sterke administrative muskler og god innsikt i det viktige innholdet.Ny editor tilgjengelig for alle brukere6. februar, 2017I høst lanserte vi beta-versjon av vår splitter nye editor til et utvalg kunder. Siden den tid har editoren vært under stadig forbedring, samtidig som flere kunder og brukere har fått tilgang til den. Vi er glade for nå å annonsere lansering av den nye editoren for alle brukere!Utvikle mot MailMojo-plattformen og vårt API29. januar, 2017Vår nye plattform for integrasjoner gjør det enkelt for utviklere å koble andre systemer til MailMojo, og for deg å finne ferdigutviklede integrasjoner.MailMojo fullt integrert i andre nettløsninger14. november, 2016Som første og eneste tjeneste for e-postmarkedsføring kan MailMojo nå tilby en fullintegrert løsning i andre systemer! Vi lar de som utvikler andre smarte nettløsninger fokusere på det de kan best, samtidig som de kan tilby deg et kraftig verktøy for e-postmarkedsføring innebygd i samme løsning.Sjekklisten for e-postmarkedsføring: 18 ting å sjekke før du sender22. september, 2016Unngå vanlige feil og få bedre resultater av dine nyhetsbrev gjennom å bruke vår sjekkliste for e-postmarkedsføring før du sender. Her kan du få sjekklisten som gratis PDF.Nyhet: Automatisert og magisk segmentering1. juni, 2016Ved å segmentere listen din kan du lettere snakke direkte med dine mottakere ut i fra deres interesser eller hvor de er i «kundereisen». Nå kan du enkelt følge opp nettopp de som har åpnet eller klikket på linker i nyhetsbrevene dine!Samle e-postadresser fra andre tjenester18. april, 2016Samler du inn e-postadresser i andre systemer, som for eksempel i din nettbutikk, på landingssider eller konkurranser, og ønsker å overføre disse til MailMojo? Vi viser deg hvordan du enkelt kan koble MailMojo sammen med mange andre tjenester.Mer interaktive nyhetsbrev med animasjoner23. februar, 2016En av utfordringene med å skape nyhetsbrev som engasjerer er hvordan du får mottakerene til å klikke seg inn på lenkene i nyhetsbrevet. En taktikk som har blitt mer populært blant markedsførere er å introdusere enkle animasjoner i nyhetsbrevene.Mer mojo med nye mal-elementer5. oktober, 2015Vi har i det siste jobbet med flere forbedringer for å gjøre din hverdag i MailMojo enklere. Denne gangen er det nye elementer til maler som er lansert, for å avlaste manuelt arbeid og automatisere gode praksiser.Bygg relevante e-postlister med påmeldingsskjema30. juli, 2015Den beste responsen på nyhetsbrev får du gjennom segmentering. Sørg for relevante e-postlister med påmeldingsskjema med merkelapper.En stor sommer-oppussing!20. juli, 2015Dette er ikke helt ferske nyheter, og vi har oppdatert og tilføyd nye funksjoner etter dette. Les mer her eller sjekk dem ut ved å opprette en gratis prøvekonto. Neste gang dere logger inn på MailMojo vil dere nok merke forandringer, som forhåpentligvis fryder! Vi har tatt oss litt tid borte fra solen og gjennomført […]Hvorfor ditt nyhetsbrev må være responsivt13. juli, 2015Med så mange som 77% av alle e-poster som leses på mobilen, er det blitt helt grunnleggende å ha et responsivt nyhetsbrev.123456789Kom i gang helt gratisFyll inn din e-postadresse, så er du i gang med Mailmojo om få strakser.Kom i gang