BloggOm e-postmarkedsføring generelt og Mailmojo spesielt.MarkedsføringE-handelNyhetsbrevSiste fra ossSuksesshistorierMaksimer suksessen din under Black Friday7. november, 2023Black Friday nærmer seg med stormskritt, og forventningene stiger.Dette er forbrukernes største handledag, og bedrifter over hele verden forbereder seg på den mest konkurransedyktige shoppingdagen i året.Hvordan kan du sikre at din Black Friday-e-postmarkedsføring skiller seg ut og fanger oppmerksomheten til potensielle kunder?Effektiv bruk av landingssider27. oktober, 2022Få besøket ditt til å konsentrere seg om de riktige tingene og inspirer til handling gjennom en høyfokusert og effektiv landingsside. Ved å bare servere ett budskap – et klart og konsist et – gjør du det enkelt å for besøkende å skjønne hva de skal gjøre.Blogg + nyhetsbrev = mer kraft8. januar, 2019Nyhetsbrev er ikke bare er til for dem som har noe å selge. Har du en blogg, bør du bruke e-postmarkedsføring for å drive trafikk inn til den. Blogg og nyhetsbrev i kombinasjon treffer leserne der de er og når de har lyst til å lese.Finn dine fordeler med en enkel konkurrentanalyse29. november, 2018Hvem er det du og organisasjonen din egentlig konkurrerer med? For å finne dine unike fordeler og hvor du bør legge kruttet, kan det lønne seg med en konkurrentanalyse. Her er en enkel oversikt enten du selger varer eller tjenester.Nå er det snart jul igjen! Lag en vellykket julekalender-kampanje.14. november, 2018Julekalendere er en populær aktivitet hos mange nettbutikker og andre. En kalender er knyttet opp mot våre tradisjoner i adventstiden og skaper julestemning. Vi ser på hvordan du lykkes med og skaper konkrete resultater med en julekalender.Hvorfor tidsbegrensede tilbud er så effektivt10. oktober, 2018Har du tenkt på hvorfor tidsbegrensede tilbud er så effektivt? Frister og knapphet gir inntykk av eksklusivitet og oppfordrer til rask handling. Dermed er det en virkningsfull taktikk i e-postmarkedsføring.E-postmarkedsføring er lønnsom markedsføring5. oktober, 2018Digital markedsføring kan være mange ting. Den gode, gamle e-posten er blant de beste og mest lønnsomme metodene for å bygge relasjoner og få salg. Vi forklarer hvorfor og litt hvordan.Påmeldinger fra Facebook anno 201817. juni, 2015Artikkelen om påmeldinger til nyhetsbrev fra Facebook er ikke helt oppdatert, for på Internett skjer det forfjamselig mye på 3 år. Vi har derfor oppdatert denne artikkelen. Den viktigste endringen siden sist (som var ca midt i 2015) er at Facebook har bestemt at det bare er sider med over 2 000 likes som kan legge […]Kom i gang helt gratisFyll inn din e-postadresse, så er du i gang med Mailmojo om få strakser.Kom i gang