BloggOm e-postmarkedsføring generelt og Mailmojo spesielt.MarkedsføringE-handelNyhetsbrevSiste fra ossSuksesshistorierSuksesshistorier: Popupene som gjør jobben sin28. mai, 2019Våre kunder har opplevd stor økning i antall påmeldte etter at de lanserte popup for påmelding på nettsidene. Og enkelte har til og med sett at salget har gått opp i samme periode. Da er argumentrekka klar!Rosenvinge.no satser på påskenøtter9. april, 2019Litt lek og moro i hverdagen anbefales. Rosenvinge.no satser på påskenøtter, for å engasjere, invitere til butikken og samle e-poster. Det kan du også gjøre!Kundecase Guttelus: Kvalitetsvarer i seg selv er ikke nok2. november, 2018Hverken Susanne Skou Nordby eller Marianne Wiinberg hadde peiling på nettbutikk da de startet guttelus.no. Søstrene ble gravide omtrent samtidig, og med én gutt hver fra før og én til hver på vei, synes de det var vanskelig å finne like mye kult til gutt som til jente. De to kvinnene så at dette manglet […]Kundecase Lea Interiør: Øker salget med målrettet budskap14. september, 2018Lea interiør er et norsk interiørmerke og grossist som designer egne produkter, som de selger videre til interørbutikker i Norge. Da daglig leder Bjørn kjærvoll gikk fra hjemmelaget til profesjonelle utsendelser med MailMojo, opplevde han økning i salget. Og statistikken bruker han til å lage planer, segmenter og konkretisere innholdet til de ulike mottakerne.Kundecase Autoload: Om nyhetsbrev og bursdagkake31. mai, 2018Det er lurt å bruke kundebasen du allerede har til å gjøre om kundene som stamkunder, sier Petter Kaas Dahlgren om e-postmarkedsføring. Daglig leder for nettbutikken autoload.no merker på kroppen når det er sendt ut nyhetsbrev – på en positiv måte. Vi tok en prat.Kom i gang helt gratisFyll inn din e-postadresse, så er du i gang med Mailmojo om få strakser.Kom i gang