BloggOm e-postmarkedsføring generelt og Mailmojo spesielt.MarkedsføringE-handelNyhetsbrevSiste fra ossSuksesshistorier3 elementer i en vellykket e-postkampanje31. juli, 2018Når du skriver et salgsrelaterte nyhetsbrev er det tre elementer du bør ha fokus på: Emnet, innholdet og landingssiden du linker til. Elementene har forskjellige formål som det er viktig å være bevisst på for å oppnå best mulig effekt.7 enkle tips for å unngå spam-filteret23. juli, 2018Du har laget et nyhetsbrev etter alle kunstens regler, sendt til folk som har satt seg på listen – og likevel kommer det ikke frem. Hva i alle…?!!? Spamfiltrene blir (heldigvis) bedre og bedre, og her får du 7 tips til hvordan du og ditt nyhetsbrev kan unngå dem.6 tips for å bygge din e-postliste17. juli, 2018Lurer du på hvordan du kan bygge gode e-postlister for dine nyhetsbrev og e-postmarkedsføring? Her får du 6 tips for å opprette lister og få dem til å vokse.Tenk langsiktig og strategisk for dine e-postkampanjer25. juni, 2018For å få aller best utbytte av markedsføring via e-post, er det lurt å sette av litt tid og legge en plan. Dersom du vier litt tid og oppmerksomhet til mulighetene og målene du har for dine nyhetsbrev, er du godt rustet til å lage e-postkampanjer som sier suksess.Automatisering: Bedre markedsføring på kortere tid7. juni, 2018Automatisering sparer deg for mekanisk, gjentakende arbeid, så du kan konsentrere deg om andre (og kanskje morsommere) ting knyttet til nyhetsbrevene dine. Sett opp e-postserier som sendes ut helt av seg selv. Hvem kan si nei til noe så magisk?Kundecase Autoload: Om nyhetsbrev og bursdagkake31. mai, 2018Det er lurt å bruke kundebasen du allerede har til å gjøre om kundene som stamkunder, sier Petter Kaas Dahlgren om e-postmarkedsføring. Daglig leder for nettbutikken autoload.no merker på kroppen når det er sendt ut nyhetsbrev – på en positiv måte. Vi tok en prat.8 strategier for flere åpninger av dine nyhetsbrev23. mai, 2018For at du skal få utbytte av din e-postmarkedsføring må du først få mottakeren din å åpne dine e-poster. Utfordringen er å skille seg ut i mengden og få mottakerene til å åpne nettopp din e-post. Dette betyr i første rekke å sørge for at du skriver et knallbra emne på e-posten. Her gir vi deg 8 konkrete tips.Derfor bør du som har nettbutikk bruke nyhetsbrev4. mai, 2018Hvorfor skal en nettbutikk bruke tid på å sende ut nyhetsbrev? Faktisk er e-postmarkedsføring en overlegent god kanal for å pleie kundeforhold – og få nye potensielle kunder. Her får du gode grunner og tips til å sette i gang selv.Nyhetsbrev med stil og tone – hvordan finne en god stemme20. april, 2018Finn frem til en stil og tone på dine nyhetsbrev som passer bedriften din, og selvfølgelig de menneskene du har lyst til å snakke med. Du kan lese oppskriften her.GDPR – en guide for deg som sender nyhetsbrev23. mars, 2018I denne posten kan du lese deg opp på hvilke hensyn du som sender nyhetsbrev og e-postmarkedsføring bør ta under den nye EU-loven om personvern (GDPR).Mer Magi på Eliksir – bedriften vokser15. mars, 2018I 2018 setter vi fokus på innhold i tillegg til videre utvikling og – som alltid – god kundeservice. Vi har derfor tatt med to nye alkymister på laget: Sara Vienna og Benedikte Kluge kommer fra ulike kanter, men har begge sterke administrative muskler og god innsikt i det viktige innholdet.Ny editor tilgjengelig for alle brukere6. februar, 2017I høst lanserte vi beta-versjon av vår splitter nye editor til et utvalg kunder. Siden den tid har editoren vært under stadig forbedring, samtidig som flere kunder og brukere har fått tilgang til den. Vi er glade for nå å annonsere lansering av den nye editoren for alle brukere!123456789Kom i gang helt gratisFyll inn din e-postadresse, så er du i gang med Mailmojo om få strakser.Kom i gang