BloggOm e-postmarkedsføring generelt og Mailmojo spesielt.MarkedsføringE-handelNyhetsbrevSiste fra ossSuksesshistorier6 grunner til å aldri kjøpe e-postlister3. august, 2018Med jevne mellomrom får vi henvendelser med spørsmål om vi kan tilby, eller har info om, hvor man kan kjøpe e-postlister med e-postadresser. Dette er ikke en særlig lur e-poststrategi. Hvorfor ikke? Vi gir deg 6 grunner her.🤩 Gi dine nyhetsbrev mer liv med emoji1. august, 2018Bruken av søte og morsomme emojis i nyhetsbrevene dine kan gjøre at innholdet blir mer forståelig og at e-posten står ut i innboksen. Her forteller vi deg hvordan.3 elementer i en vellykket e-postkampanje31. juli, 2018Når du skriver et salgsrelaterte nyhetsbrev er det tre elementer du bør ha fokus på: Emnet, innholdet og landingssiden du linker til. Elementene har forskjellige formål som det er viktig å være bevisst på for å oppnå best mulig effekt.7 enkle tips for å unngå spam-filteret23. juli, 2018Du har laget et nyhetsbrev etter alle kunstens regler, sendt til folk som har satt seg på listen – og likevel kommer det ikke frem. Hva i alle…?!!? Spamfiltrene blir (heldigvis) bedre og bedre, og her får du 7 tips til hvordan du og ditt nyhetsbrev kan unngå dem.6 tips for å bygge din e-postliste17. juli, 2018Lurer du på hvordan du kan bygge gode e-postlister for dine nyhetsbrev og e-postmarkedsføring? Her får du 6 tips for å opprette lister og få dem til å vokse.Tenk langsiktig og strategisk for dine e-postkampanjer25. juni, 2018For å få aller best utbytte av markedsføring via e-post, er det lurt å sette av litt tid og legge en plan. Dersom du vier litt tid og oppmerksomhet til mulighetene og målene du har for dine nyhetsbrev, er du godt rustet til å lage e-postkampanjer som sier suksess.Automatisering: Bedre markedsføring på kortere tid7. juni, 2018Automatisering sparer deg for mekanisk, gjentakende arbeid, så du kan konsentrere deg om andre (og kanskje morsommere) ting knyttet til nyhetsbrevene dine. Sett opp e-postserier som sendes ut helt av seg selv. Hvem kan si nei til noe så magisk?Kundecase Autoload: Om nyhetsbrev og bursdagkake31. mai, 2018Det er lurt å bruke kundebasen du allerede har til å gjøre om kundene som stamkunder, sier Petter Kaas Dahlgren om e-postmarkedsføring. Daglig leder for nettbutikken autoload.no merker på kroppen når det er sendt ut nyhetsbrev – på en positiv måte. Vi tok en prat.8 strategier for flere åpninger av dine nyhetsbrev23. mai, 2018For at du skal få utbytte av din e-postmarkedsføring må du først få mottakeren din å åpne dine e-poster. Utfordringen er å skille seg ut i mengden og få mottakerene til å åpne nettopp din e-post. Dette betyr i første rekke å sørge for at du skriver et knallbra emne på e-posten. Her gir vi deg 8 konkrete tips.Derfor bør du som har nettbutikk bruke nyhetsbrev4. mai, 2018Hvorfor skal en nettbutikk bruke tid på å sende ut nyhetsbrev? Faktisk er e-postmarkedsføring en overlegent god kanal for å pleie kundeforhold – og få nye potensielle kunder. Her får du gode grunner og tips til å sette i gang selv.Nyhetsbrev med stil og tone – hvordan finne en god stemme20. april, 2018Finn frem til en stil og tone på dine nyhetsbrev som passer bedriften din, og selvfølgelig de menneskene du har lyst til å snakke med. Du kan lese oppskriften her.GDPR – en guide for deg som sender nyhetsbrev23. mars, 2018I denne posten kan du lese deg opp på hvilke hensyn du som sender nyhetsbrev og e-postmarkedsføring bør ta under den nye EU-loven om personvern (GDPR).123456789Kom i gang helt gratisFyll inn din e-postadresse, så er du i gang med Mailmojo om få strakser.Kom i gang