BloggOm e-postmarkedsføring generelt og Mailmojo spesielt.MarkedsføringE-handelNyhetsbrevSiste fra ossSuksesshistorierSlik vinner du tilbake passive mottakere21. september, 2018Hva gjør du om du opplever en nedgang i antall mottakere som klikker på nyhetsbrevet ditt? For å holde på engasjementet, er det smart å starte tidlig med å se etter tegn på at interessen dabber av. Her forteller vi deg hvordan du legger en plan for å vinne tilbake hjerter og lesere av nyhetsbrev og e-postmarkedsføring.Kundecase Lea Interiør: Øker salget med målrettet budskap14. september, 2018Lea interiør er et norsk interiørmerke og grossist som designer egne produkter, som de selger videre til interørbutikker i Norge. Da daglig leder Bjørn kjærvoll gikk fra hjemmelaget til profesjonelle utsendelser med MailMojo, opplevde han økning i salget. Og statistikken bruker han til å lage planer, segmenter og konkretisere innholdet til de ulike mottakerne.MailMojo anno 2018 og nytt design 🎉🎈🎂7. september, 2018Har du fått med deg MailMojo sitt nye design? Gjennom 12 år har MailMojo stadig blitt endret og utvidet, men sjelden med en så stor visuell oppussing som nå. Bli med og les mer om veien frem mot i dag.Slik bruker du bilder i nyhetsbrev5. september, 2018Bilder forteller historier og gjør det lett for mottaker å forstå budskapet umiddelbart. Her er tipsene til hvordan du gjør best bruk av bilder i nyhetsbrevene dine.5 flaue feil du bør unngå i emnefeltet17. august, 2018Emnefeltet er der mottakeren får første inntrykk av deg som avsender og hva e-posten innholder. Det er derfor ekstra viktig å unngå feil i her. Les om typiske, små og større flauser du helst bør unnå.Hva er vanlig åpningsprosent på nyhetsbrev?9. august, 2018Mange lurer på hva som er vanlig åpningsprosent for nyhetsbrev. Hva om «bare» 25-30% av mottakerne har åpnet? Betyr dette at bare snaut 1/3 av e-postlisten leser e-postene? Les mer om hva du kan forvente i denne posten.MailMojo-plugin for WordPress7. august, 2018Dersom du bruker MailMojo og har en WordPress-side, har vi en plugin som gjør det superenkelt å få påmeldinger fra nettsiden til nyhetsbrevet.6 grunner til å aldri kjøpe e-postlister3. august, 2018Med jevne mellomrom får vi henvendelser med spørsmål om vi kan tilby, eller har info om, hvor man kan kjøpe e-postlister med e-postadresser. Dette er ikke en særlig lur e-poststrategi. Hvorfor ikke? Vi gir deg 6 grunner her.🤩 Gi dine nyhetsbrev mer liv med emoji1. august, 2018Bruken av søte og morsomme emojis i nyhetsbrevene dine kan gjøre at innholdet blir mer forståelig og at e-posten står ut i innboksen. Her forteller vi deg hvordan.3 elementer i en vellykket e-postkampanje31. juli, 2018Når du skriver et salgsrelaterte nyhetsbrev er det tre elementer du bør ha fokus på: Emnet, innholdet og landingssiden du linker til. Elementene har forskjellige formål som det er viktig å være bevisst på for å oppnå best mulig effekt.7 enkle tips for å unngå spam-filteret23. juli, 2018Du har laget et nyhetsbrev etter alle kunstens regler, sendt til folk som har satt seg på listen – og likevel kommer det ikke frem. Hva i alle…?!!? Spamfiltrene blir (heldigvis) bedre og bedre, og her får du 7 tips til hvordan du og ditt nyhetsbrev kan unngå dem.6 tips for å bygge din e-postliste17. juli, 2018Lurer du på hvordan du kan bygge gode e-postlister for dine nyhetsbrev og e-postmarkedsføring? Her får du 6 tips for å opprette lister og få dem til å vokse.123456789Kom i gang helt gratisFyll inn din e-postadresse, så er du i gang med Mailmojo om få strakser.Kom i gang