BloggOm e-postmarkedsføring generelt og Mailmojo spesielt.MarkedsføringE-handelNyhetsbrevSiste fra ossSuksesshistorierKundecase Guttelus: Kvalitetsvarer i seg selv er ikke nok2. november, 2018Hverken Susanne Skou Nordby eller Marianne Wiinberg hadde peiling på nettbutikk da de startet guttelus.no. Søstrene ble gravide omtrent samtidig, og med én gutt hver fra før og én til hver på vei, synes de det var vanskelig å finne like mye kult til gutt som til jente. De to kvinnene så at dette manglet […]Gjør noe skrekkelig med nyhetsbrevet ditt til halloween24. oktober, 2018Gjør noe herlig skummelt ut av nyhetsbrevene dine til halloween, og selg sesongvarer eller kom med grusomt gode tilbud. Her er tipsene!6 nybegynnerfeil du vil unngå16. oktober, 2018Det finnes flere nybegynnerfeil som kan dra ned resultatet for e-postmarkedsføringen din. Å bruke privat e-postadresse som avsender og ikke ha noen handlingsdriver er to av dem. Les deg opp på alle feilene du vil unngå.Hvorfor tidsbegrensede tilbud er så effektivt10. oktober, 2018Har du tenkt på hvorfor tidsbegrensede tilbud er så effektivt? Frister og knapphet gir inntykk av eksklusivitet og oppfordrer til rask handling. Dermed er det en virkningsfull taktikk i e-postmarkedsføring.E-postmarkedsføring er lønnsom markedsføring5. oktober, 2018Digital markedsføring kan være mange ting. Den gode, gamle e-posten er blant de beste og mest lønnsomme metodene for å bygge relasjoner og få salg. Vi forklarer hvorfor og litt hvordan.Slik vinner du tilbake passive mottakere21. september, 2018Hva gjør du om du opplever en nedgang i antall mottakere som klikker på nyhetsbrevet ditt? For å holde på engasjementet, er det smart å starte tidlig med å se etter tegn på at interessen dabber av. Her forteller vi deg hvordan du legger en plan for å vinne tilbake hjerter og lesere av nyhetsbrev og e-postmarkedsføring.Kundecase Lea Interiør: Øker salget med målrettet budskap14. september, 2018Lea interiør er et norsk interiørmerke og grossist som designer egne produkter, som de selger videre til interørbutikker i Norge. Da daglig leder Bjørn kjærvoll gikk fra hjemmelaget til profesjonelle utsendelser med MailMojo, opplevde han økning i salget. Og statistikken bruker han til å lage planer, segmenter og konkretisere innholdet til de ulike mottakerne.MailMojo anno 2018 og nytt design 🎉🎈🎂7. september, 2018Har du fått med deg MailMojo sitt nye design? Gjennom 12 år har MailMojo stadig blitt endret og utvidet, men sjelden med en så stor visuell oppussing som nå. Bli med og les mer om veien frem mot i dag.Slik bruker du bilder i nyhetsbrev5. september, 2018Bilder forteller historier og gjør det lett for mottaker å forstå budskapet umiddelbart. Her er tipsene til hvordan du gjør best bruk av bilder i nyhetsbrevene dine.5 flaue feil du bør unngå i emnefeltet17. august, 2018Emnefeltet er der mottakeren får første inntrykk av deg som avsender og hva e-posten innholder. Det er derfor ekstra viktig å unngå feil i her. Les om typiske, små og større flauser du helst bør unnå.Hva er vanlig åpningsprosent på nyhetsbrev?9. august, 2018Mange lurer på hva som er vanlig åpningsprosent for nyhetsbrev. Hva om «bare» 25-30% av mottakerne har åpnet? Betyr dette at bare snaut 1/3 av e-postlisten leser e-postene? Les mer om hva du kan forvente i denne posten.MailMojo-plugin for WordPress7. august, 2018Dersom du bruker MailMojo og har en WordPress-side, har vi en plugin som gjør det superenkelt å få påmeldinger fra nettsiden til nyhetsbrevet.123456789Kom i gang helt gratisFyll inn din e-postadresse, så er du i gang med Mailmojo om få strakser.Kom i gang