Blogg
Benedikte Kluge
–
For mange brukere er nyhetsbrevet bare en del av det de driver med til daglig. Derfor er det naturlig nok ikke alltid tid til å sette seg like godt inn i alle muligheter og kloke tips.
Alt vi lager har som mål å gjøre det lett for hvem som helst å bli rå på e-postmarkedsføring og nyhetsbrev. Vi ønsket at forsiden skulle hjelpe til å gjøre dette enda enklere for brukerne. Derfor ville vi utvikle en oversikt som ikke bare skulle gi deg en analyse, men også gjøre det enklere å se hva du burde ta tak i og tipse om hvordan.
De fleste logger inn for å sende nyhetsbrev, men det er jo knappest noen som ikke interesserer seg for hvordan det går med kontoen deres. Nå skal oversiktssiden bistå med dette. Her kan enklere følge utviklingen i kontaktlistene dine, finne relevante tips og andre snarveier som hjelper deg å være i toppform!
Dashbord, kontrollpanel, hjemside. Mange navn på kjær funksjon. Vi kaller det oversikt, og poenget er å få tallene i sammenheng, slik at det ikke krever ekstra arbeid å finne frem til analysene.
En av de viktigste ressursene for e-postmarkedsføring er kontaktlisten din. Derfor vil vi vise deg utviklingen over tid, slik at du kan følge med på tilstanden. Du ser hvor mange kontakter du har totalt, og hvordan forholdet er mellom påmeldinger, avmeldinger, returnerte og slettede kontakter i en bestemt periode.
Du har kanskje funnet egne snarveier for hvordan du bruker MailMojo. Med den nye oversikten gjør vi det enkelt å hoppe rett tilbake der du var, med ett klikk. Mange kommer som nevnt med et mål for øye: Å lage og sende et nyhetsbrev. Dette er kjernen i MailMojo, og det skal derfor ikke være mer enn et klikk unna editoren. Enten du fortsetter der du slapp sist, eller lager noe helt nytt.
Oversiktssiden viser også de siste nyhetsbrevene du sendte ut, så du kan ta en kikk på resultatene før du kaster deg over det du egentlig hadde planer om.
Og dersom du har satt av noe tid til å gjøre forbedringer, eller du bare står fast, forsøker oversiktsiden å tilby hjelp på alle nivåer. Her er det snarvei til alt vi har av hjelpemidler for å beherske både e-postmarkedsføring generelt, og MailMojo spesielt, bedre. Løs umiddelbare floker, les deg opp på ulike tema eller bestill en tjeneste for å nå dine mål.
4 dager intensiv utvikling er ikke mye, men vi synes vi har fått til en del nå i første omgang. Og bare gled deg: Det kommer stadig mer innsikt etter hvert.
37 eksempler på gode emnefelt for inspirasjon
Visste du at 47% av mottakere åpner e-post kun basert på emnefeltet? Last ned disse eksemplene og bli inspirert.
Vår plan er å vise frem mer av dataene fra din egen konto, på en samlet og forståelig måte. Vår drøm er at det skal bli enda lettere å se hva som slår best an hos dine mottakere. Hvilken dag og når på døgnet skaper du mest engasjement? Hva slags type lenker ble klikk-fester? Noen emner som peker seg ut i åpningsstatistikken?
Vi vil at det skal være lett å få til nyhetsbrev og e-postmarkedsføring. Oversikten er enda en stein til varden, håper vi. Så nå er det bare å logge inn og sjekke statistikken!
Har du ikke en konto men er nysgjerrig på å sjekke dette selv, sier du? Da kan du på få strakser opprette en helt gratis prøvekonto her.
Relaterte artikler
Fyll inn din e-postadresse, så er du i gang med Mailmojo om få strakser.