BloggOm e-postmarkedsføring generelt og Mailmojo spesielt.MarkedsføringE-handelNyhetsbrevSiste fra ossSuksesshistorierSlik var 2018 for e-postmarkedsføring15. januar, 2019Hvert år kommer rapporten Global Email Benchmark Report. Vi har tatt en titt på tallene for e-postmarkedsføring i 2018, og serverer et utvalg trender og statistikk.Blogg + nyhetsbrev = mer kraft8. januar, 2019Nyhetsbrev er ikke bare er til for dem som har noe å selge. Har du en blogg, bør du bruke e-postmarkedsføring for å drive trafikk inn til den. Blogg og nyhetsbrev i kombinasjon treffer leserne der de er og når de har lyst til å lese.Send en julehilsen og støtt Leger Uten Grenser12. desember, 2018Send en julehilsen med våre ferdiglagde e-postkort og spre ekstra mye glede. Vi gir tradisjonen tro bort deler av inntektene til et veldedig formål, og i 2018 er det Leger Uten Grenser.Finn dine fordeler med en enkel konkurrentanalyse29. november, 2018Hvem er det du og organisasjonen din egentlig konkurrerer med? For å finne dine unike fordeler og hvor du bør legge kruttet, kan det lønne seg med en konkurrentanalyse. Her er en enkel oversikt enten du selger varer eller tjenester.Derfor er statistikken din beste venn22. november, 2018I vår digitale tidsalder er måling og analyse en viktig del. Statistikk er nyttig innsikt for den som vil lære seg å bli enda bedre på e-postmarkedsføring. Her lærer du hvordan.Nå er det snart jul igjen! Lag en vellykket julekalender-kampanje.14. november, 2018Julekalendere er en populær aktivitet hos mange nettbutikker og andre. En kalender er knyttet opp mot våre tradisjoner i adventstiden og skaper julestemning. Vi ser på hvordan du lykkes med og skaper konkrete resultater med en julekalender.Listagram + MailMojo = flere leads6. november, 2018Det er lurt å bygge e-postlister, og heldigvis finnes det stadig flere måter å fylle på listene dine på. Nå samarbeider Listagram og MailMojo om å gjøre besøket i nettbutikken din enda morsommere for de som stiller innom og enklere for deg å få flere leads på en festlig måte.Kundecase Guttelus: Kvalitetsvarer i seg selv er ikke nok2. november, 2018Hverken Susanne Skou Nordby eller Marianne Wiinberg hadde peiling på nettbutikk da de startet guttelus.no. Søstrene ble gravide omtrent samtidig, og med én gutt hver fra før og én til hver på vei, synes de det var vanskelig å finne like mye kult til gutt som til jente. De to kvinnene så at dette manglet […]Gjør noe skrekkelig med nyhetsbrevet ditt til halloween24. oktober, 2018Gjør noe herlig skummelt ut av nyhetsbrevene dine til halloween, og selg sesongvarer eller kom med grusomt gode tilbud. Her er tipsene!6 nybegynnerfeil du vil unngå16. oktober, 2018Det finnes flere nybegynnerfeil som kan dra ned resultatet for e-postmarkedsføringen din. Å bruke privat e-postadresse som avsender og ikke ha noen handlingsdriver er to av dem. Les deg opp på alle feilene du vil unngå.Hvorfor tidsbegrensede tilbud er så effektivt10. oktober, 2018Har du tenkt på hvorfor tidsbegrensede tilbud er så effektivt? Frister og knapphet gir inntykk av eksklusivitet og oppfordrer til rask handling. Dermed er det en virkningsfull taktikk i e-postmarkedsføring.E-postmarkedsføring er lønnsom markedsføring5. oktober, 2018Digital markedsføring kan være mange ting. Den gode, gamle e-posten er blant de beste og mest lønnsomme metodene for å bygge relasjoner og få salg. Vi forklarer hvorfor og litt hvordan.123456789Kom i gang helt gratisFyll inn din e-postadresse, så er du i gang med Mailmojo om få strakser.Kom i gang