BloggOm e-postmarkedsføring generelt og Mailmojo spesielt.MarkedsføringE-handelNyhetsbrevSiste fra ossSuksesshistorierLansering: Få til mer med integrasjoner med Zapier5. februar, 2019La maskinene gjøre tidkrevende, manuelle oppgaver på en sikker og nøyaktig måte. Zapier er en tjeneste som gjør det mulig for ulike tjenester å jobbe sammen på en enkel måte, og som hjelper deg å automatisere hverdagen. Sjekk ut alle våre integrasjoner.30 eksempler på emnefelt som fanger oppmerksomheten29. januar, 2019Emnefeltet skal få mottaker til å åpne nyhetsbrevet. Her har vi samlet 30 eksempler på emnefelt som gjør den jobben. Og du kan laste ned hele listen som PDF.Lansering: Innsikt på et øyeblikk. Den nye oversiktssiden i MailMojo.25. januar, 2019Vi har lansert en ny oversiktsside i MailMojo. Her er det lettere for deg å følge med på utvikling av kontoen din med ett blikk. Les mer om alle funksjonene.Bak kulissene: Slik laget vi ny førsteside til deg i Beograd22. januar, 2019Teamet i MailMojo jobber daglig med å gjøre tjenesten bedre for alle brukere. Midt i januar bestemte vi oss for å ha en intensiv arbeidsleir for å utvikle en ny førsteside for MailMojo-kontoen din. Få en sniktitt bak kulissene.Slik var 2018 for e-postmarkedsføring15. januar, 2019Hvert år kommer rapporten Global Email Benchmark Report. Vi har tatt en titt på tallene for e-postmarkedsføring i 2018, og serverer et utvalg trender og statistikk.Blogg + nyhetsbrev = mer kraft8. januar, 2019Nyhetsbrev er ikke bare er til for dem som har noe å selge. Har du en blogg, bør du bruke e-postmarkedsføring for å drive trafikk inn til den. Blogg og nyhetsbrev i kombinasjon treffer leserne der de er og når de har lyst til å lese.Send en julehilsen og støtt Leger Uten Grenser12. desember, 2018Send en julehilsen med våre ferdiglagde e-postkort og spre ekstra mye glede. Vi gir tradisjonen tro bort deler av inntektene til et veldedig formål, og i 2018 er det Leger Uten Grenser.Finn dine fordeler med en enkel konkurrentanalyse29. november, 2018Hvem er det du og organisasjonen din egentlig konkurrerer med? For å finne dine unike fordeler og hvor du bør legge kruttet, kan det lønne seg med en konkurrentanalyse. Her er en enkel oversikt enten du selger varer eller tjenester.Derfor er statistikken din beste venn22. november, 2018I vår digitale tidsalder er måling og analyse en viktig del. Statistikk er nyttig innsikt for den som vil lære seg å bli enda bedre på e-postmarkedsføring. Her lærer du hvordan.Kundecase Guttelus: Kvalitetsvarer i seg selv er ikke nok2. november, 2018Hverken Susanne Skou Nordby eller Marianne Wiinberg hadde peiling på nettbutikk da de startet guttelus.no. Søstrene ble gravide omtrent samtidig, og med én gutt hver fra før og én til hver på vei, synes de det var vanskelig å finne like mye kult til gutt som til jente. De to kvinnene så at dette manglet […]Gjør noe skrekkelig med nyhetsbrevet ditt til halloween24. oktober, 2018Gjør noe herlig skummelt ut av nyhetsbrevene dine til halloween, og selg sesongvarer eller kom med grusomt gode tilbud. Her er tipsene!6 nybegynnerfeil du vil unngå16. oktober, 2018Det finnes flere nybegynnerfeil som kan dra ned resultatet for e-postmarkedsføringen din. Å bruke privat e-postadresse som avsender og ikke ha noen handlingsdriver er to av dem. Les deg opp på alle feilene du vil unngå.123456789Kom i gang helt gratisFyll inn din e-postadresse, så er du i gang med Mailmojo om få strakser.Kom i gang