BloggOm e-postmarkedsføring generelt og Mailmojo spesielt.MarkedsføringE-handelNyhetsbrevSiste fra ossSuksesshistorierBlogg + nyhetsbrev = mer kraft8. januar, 2019Nyhetsbrev er ikke bare er til for dem som har noe å selge. Har du en blogg, bør du bruke e-postmarkedsføring for å drive trafikk inn til den. Blogg og nyhetsbrev i kombinasjon treffer leserne der de er og når de har lyst til å lese.Finn dine fordeler med en enkel konkurrentanalyse29. november, 2018Hvem er det du og organisasjonen din egentlig konkurrerer med? For å finne dine unike fordeler og hvor du bør legge kruttet, kan det lønne seg med en konkurrentanalyse. Her er en enkel oversikt enten du selger varer eller tjenester.Derfor er statistikken din beste venn22. november, 2018I vår digitale tidsalder er måling og analyse en viktig del. Statistikk er nyttig innsikt for den som vil lære seg å bli enda bedre på e-postmarkedsføring. Her lærer du hvordan.Kundecase Guttelus: Kvalitetsvarer i seg selv er ikke nok2. november, 2018Hverken Susanne Skou Nordby eller Marianne Wiinberg hadde peiling på nettbutikk da de startet guttelus.no. Søstrene ble gravide omtrent samtidig, og med én gutt hver fra før og én til hver på vei, synes de det var vanskelig å finne like mye kult til gutt som til jente. De to kvinnene så at dette manglet […]Gjør noe skrekkelig med nyhetsbrevet ditt til halloween24. oktober, 2018Gjør noe herlig skummelt ut av nyhetsbrevene dine til halloween, og selg sesongvarer eller kom med grusomt gode tilbud. Her er tipsene!6 nybegynnerfeil du vil unngå16. oktober, 2018Det finnes flere nybegynnerfeil som kan dra ned resultatet for e-postmarkedsføringen din. Å bruke privat e-postadresse som avsender og ikke ha noen handlingsdriver er to av dem. Les deg opp på alle feilene du vil unngå.Hvorfor tidsbegrensede tilbud er så effektivt10. oktober, 2018Har du tenkt på hvorfor tidsbegrensede tilbud er så effektivt? Frister og knapphet gir inntykk av eksklusivitet og oppfordrer til rask handling. Dermed er det en virkningsfull taktikk i e-postmarkedsføring.E-postmarkedsføring er lønnsom markedsføring5. oktober, 2018Digital markedsføring kan være mange ting. Den gode, gamle e-posten er blant de beste og mest lønnsomme metodene for å bygge relasjoner og få salg. Vi forklarer hvorfor og litt hvordan.Slik vinner du tilbake passive mottakere21. september, 2018Hva gjør du om du opplever en nedgang i antall mottakere som klikker på nyhetsbrevet ditt? For å holde på engasjementet, er det smart å starte tidlig med å se etter tegn på at interessen dabber av. Her forteller vi deg hvordan du legger en plan for å vinne tilbake hjerter og lesere av nyhetsbrev og e-postmarkedsføring.Kundecase Lea Interiør: Øker salget med målrettet budskap14. september, 2018Lea interiør er et norsk interiørmerke og grossist som designer egne produkter, som de selger videre til interørbutikker i Norge. Da daglig leder Bjørn kjærvoll gikk fra hjemmelaget til profesjonelle utsendelser med MailMojo, opplevde han økning i salget. Og statistikken bruker han til å lage planer, segmenter og konkretisere innholdet til de ulike mottakerne.Slik bruker du bilder i nyhetsbrev5. september, 2018Bilder forteller historier og gjør det lett for mottaker å forstå budskapet umiddelbart. Her er tipsene til hvordan du gjør best bruk av bilder i nyhetsbrevene dine.5 flaue feil du bør unngå i emnefeltet17. august, 2018Emnefeltet er der mottakeren får første inntrykk av deg som avsender og hva e-posten innholder. Det er derfor ekstra viktig å unngå feil i her. Les om typiske, små og større flauser du helst bør unnå.123456Kom i gang helt gratisFyll inn din e-postadresse, så er du i gang med Mailmojo om få strakser.Kom i gang