(function () {
var s = document.createElement('script');
s.async = true;
s.src = 'https://assets.mailmojo.no/sdk.js';
s.dataset.token = 'ycaEXo9xRIXFco354fKNICysdQmktH';
document.body.appendChild(s);
})();
var _mmd = window.location.hostname.indexOf('.local') !== -1;
var _paq = _paq || [];
_paq.push(["setDomains", _mmd ? [".mailmojo.local", ".mailmojo.page.local"] : [".mailmojo.no", ".mailmojo.page"]]);
_paq.push(["setCookieDomain", _mmd ? ".mailmojo.local" : ".mailmojo.no"]);
_paq.push(["enableCrossDomainLinking"]);
// Activate tracking of promotions becoming visible on each page
_paq.push(['trackVisibleContentImpressions']);
_paq.push(["trackPageView"]);
_paq.push(["enableLinkTracking"]);
(function() {
var u = "https://mailmojo.piwik.pro/";
_paq.push(["setTrackerUrl", u + "ppms.php"]);
_paq.push(["setSiteId", _mmd ? "9269c6a2-5f18-4590-8e65-a8780589afd6" : "e94f91c0-b465-46f1-afe4-05b02d39098f"]);
var d = document,
g = d.createElement("script"),
s = d.getElementsByTagName("script")[0];
g.type = "text/javascript";
g.async = true;
g.defer = true;
g.src = u + "ppms.js";
s.parentNode.insertBefore(g, s);
})();
// Modified Intercom loader which delays actual load until visitor scrolls
(function(){
var w=window;
var ic=w.Intercom;
if(typeof ic==="function"){
ic('reattach_activator');
ic('update',w.intercomSettings);
}
else {
var d=document;
var i=function(){i.c(arguments);};
i.q=[];
i.c=function(args){i.q.push(args);};
w.Intercom=i;
var l=function(){
var s=d.createElement('script');
s.type='text/javascript';
s.async=true;
s.src='https://widget.intercom.io/widget/uglwjyvq';
var x=d.getElementsByTagName('script')[0];
x.parentNode.insertBefore(s,x);
};
var s=function(){
w.removeEventListener('scroll', s);
l();
}
w.addEventListener('scroll', s);
if (w.location.search.indexOf('intercom_survey_id') !== -1) {
s();
}
}
})();
window.Intercom("boot", {
api_base: "https://api-iam.intercom.io",
app_id: "uglwjyvq",
});
!function(t,e){var o,n,p,r;e.__SV||(window.posthog && window.posthog.__loaded)||(window.posthog=e,e._i=[],e.init=function(i,s,a){function g(t,e){var o=e.split(".");2==o.length&&(t=t[o[0]],e=o[1]),t[e]=function(){t.push([e].concat(Array.prototype.slice.call(arguments,0)))}}(p=t.createElement("script")).type="text/javascript",p.crossOrigin="anonymous",p.async=!0,p.src=s.api_host.replace(".i.posthog.com","-assets.i.posthog.com")+"/static/array.js",(r=t.getElementsByTagName("script")[0]).parentNode.insertBefore(p,r);var u=e;for(void 0!==a?u=e[a]=[]:a="posthog",u.people=u.people||[],u.toString=function(t){var e="posthog";return"posthog"!==a&&(e+="."+a),t||(e+=" (stub)"),e},u.people.toString=function(){return u.toString(1)+".people (stub)"},o="init Dr Ur fi Lr zr ci Or jr capture Ai calculateEventProperties qr register register_once register_for_session unregister unregister_for_session Jr getFeatureFlag getFeatureFlagPayload isFeatureEnabled reloadFeatureFlags updateEarlyAccessFeatureEnrollment getEarlyAccessFeatures on onFeatureFlags onSurveysLoaded onSessionId getSurveys getActiveMatchingSurveys renderSurvey displaySurvey cancelPendingSurvey canRenderSurvey canRenderSurveyAsync identify setPersonProperties group resetGroups setPersonPropertiesForFlags resetPersonPropertiesForFlags setGroupPropertiesForFlags resetGroupPropertiesForFlags reset get_distinct_id getGroups get_session_id get_session_replay_url alias set_config startSessionRecording stopSessionRecording sessionRecordingStarted captureException loadToolbar get_property getSessionProperty Gr Br createPersonProfile Vr Cr Kr opt_in_capturing opt_out_capturing has_opted_in_capturing has_opted_out_capturing get_explicit_consent_status is_capturing clear_opt_in_out_capturing Hr debug O Wr getPageViewId captureTraceFeedback captureTraceMetric Rr".split(" "),n=0;n
Blogg
30 eksempler på emnefelt som fanger oppmerksomheten
Du har skrevet et flott og fengende nyhetsbrev, og skal sende til dine trofaste mottakere. Men du vet at de, slik som deg, har mye som skjer i hverdagen.
Jobben til emnefeltet er jo
å få mottaker til å klikke og åpne, og samtidig gi en pekepinn på hva e-posten inneholder. Det er en kunst å skrive kort, altså få gitt så mye informasjon som mulig på en enkel og konsis måte. Derfor har vi samlet sammen noen eksempler til inspirasjon.
Vi har valgt å holde det veldig generelt, slik at alle kan tilpasse til sin virksomhet. Last ned dette knippe med forslag og ta frem om du en gang står fast. Det kan sette fart på de små grå. Lenke til PDF finner du litt lenger ned i posten.
Emnefelt med tilbud som haster
- Ønsker du vår toppmodell helt gratis? Kun 24 timer igjen.
- Nå er det bare 1 dag igjen av dette fantastiske tilbudet
- Få 25% på hele butikken innen midnatt
Emnefelt som vekker nysgjerrigheten
- Har du lyst på en STOR overraskelse?
- Dette hadde du aldri trodd at folk ville kjøpe
- Er dette det hotteste av det hotte akkurat nå?
- Det mest effektive hjelpemiddelet har du allerede i kjøkkenskapet
Emnefelt med et glimt i øyet
- Vi liker å bli brukt
- Jeg vil være med deg inn på soverommet
- Ikke lotto-millionær? Kjøp dine favoritter på tilbud her.
Emnefelt som får mottaker til å føle seg viktig
- Vi avslører hemmeligheten til fremgangsrike mennesker
- Kjøp smykkene som kjendisene bruker
- En liten dose luksus til en lav pris
- Bli best i klassen med disse enkle tipsene
Emnefelt som løser mottakers utfordringer
- Vanskelig oppstart? Vi har tipsene som hjelper deg i gang!
- Hvordan du gjør røde tall om til pluss på kontoen
- Slik unngår du tidsklemma for alltid
- Slik reduserer du hodebryet rundt pensjon
Emnefelt som bruker sosiale bevis*
- Her er metoden som hjelper toppledere til å sove bedre om natten
- Nettstedene som finanseliten snakker om
- En enkel måte å få mer gjort på, ifølge team- buildere
- Dette har idrettsstjernene alltid i håndbagasjen
Emnefelt som er personlige
- Vi har savnet deg, Sara!
- Sees vi på kurs?
- Vi har plukket ut noen ting vi tror du vil like
- Personlig tips til deg som er sjef
Emnefelt som går rett på sak
- Utnytt den neste uken til å få gjort det du trenger
- Vi hjelper deg til å bli mer effektiv
- Slik kan du oppnå et bedre resultat
- Våre beste svar på det du lurer på
*Sosiale bevis er en påvirkningsteknikk som baserer seg på at kjente og/eller anerkjente personer går god for noe. Det kan også være at mange sverger til det samme, med en tanke om at hundrevis av brukere kan ikke ta feil.
Kom i gang helt gratis
Fyll inn din e-postadresse, så er du i gang med Mailmojo om få strakser.