MailMojo-blogg

Om e-post markedsføring generelt og MailMojo spesielt.

Jaktfall er en langvarig kunde av MailMojo som effektivt bruker nyhetsbrev for å drive salg og føre dialog med kunder. Vi har tatt en prat med daglig leder Bjørnar Nestangen for å lære mer om Jaktfall sin suksess på nett.

Som første og eneste tjeneste for e-postmarkedsføring kan MailMojo nå tilby en fullintegrert løsning i andre systemer! Vi lar de som utvikler andre smarte nettløsninger fokusere på det de kan best, samtidig som de kan tilby deg et kraftig verktøy for e-postmarkedsføring innebygd i samme løsning.

For at du skal få utbytte av din e-postmarkedsføring må du først få mottakeren din å åpne dine e-poster. Med tanke på hvor mye e-post man får på en dag er utfordringen å skille seg ut i mengden og få mottakerene til å åpne nettopp din e-post. Dette betyr i første rekke å sørge for at du skriver et knallbra emne på e-posten. Her gir vi deg 8 konkrete tips.

Ved å segmentere listen din kan du lettere snakke direkte med dine mottakere ut i fra deres interesser eller hvor de er i «kundereisen». Nå kan du enkelt følge opp nettopp de som har åpnet eller klikket på linker i nyhetsbrevene dine!