MailMojo-blogg

Om e-post markedsføring generelt og MailMojo spesielt.

Automatisering sparer deg for mekanisk, gjentakende arbeid, så du kan konsentrere deg om andre (og kanskje morsommere) ting knyttet til nyhetsbrevene dine. Sett opp e-postserier som sendes ut helt av seg selv. Hvem kan si nei til noe så magisk?

Det er lurt å bruke kundebasen du allerede har til å gjøre om kundene som stamkunder, sier Petter Kaas Dahlgren om e-postmarkedsføring. Daglig leder for nettbutikken autoload.no merker på kroppen når det er sendt ut nyhetsbrev – på en positiv måte. Vi tok en prat.

For at du skal få utbytte av din e-postmarkedsføring må du først få mottakeren din å åpne dine e-poster. Utfordringen er å skille seg ut i mengden og få mottakerene til å åpne nettopp din e-post. Dette betyr i første rekke å sørge for at du skriver et knallbra emne på e-posten. Her gir vi deg 8 konkrete tips.

Hvorfor skal en nettbutikk bruke tid på å sende ut nyhetsbrev? Faktisk er e-postmarkedsføring en overlegent god kanal for å pleie kundeforhold – og få nye potensielle kunder. Her får du gode grunner og tips til å sette i gang selv.