MailMojo-blogg

Om e-post markedsføring generelt og MailMojo spesielt.

6 nybegynnerfeil du vil unngå

Benedikte Kluge

Det finnes flere nybegynnerfeil som kan dra ned resultatet for e-postmarkedsføringen din. Å bruke privat e-postadresse som avsender og ikke ha noen handlingsdriver er to av dem. Les deg opp på alle feilene du vil unngå.

Hvorfor tidsbegrensede tilbud er så effektivt

Har du tenkt på hvorfor tidsbegrensede tilbud er så effektivt? Frister og knapphet gir inntykk av eksklusivitet og oppfordrer til rask handling. Dermed er det en virkningsfull taktikk i e-postmarkedsføring.

Gratis sjekkliste for e-postmarkedsføring

18 ting du bør sjekke før du sender for å sikre en optimal e‑postkampanje

Slik vinner du tilbake passive mottakere

Hva gjør du om du opplever en nedgang i antall mottakere som klikker på nyhetsbrevet ditt? For å holde på engasjementet, er det smart å starte tidlig med å se etter tegn på at interessen dabber av. Her forteller vi deg hvordan du legger en plan for å vinne tilbake hjerter og lesere av nyhetsbrev og e-postmarkedsføring.

Kundecase Lea Interiør: Øker salget med målrettet budskap

Lea interiør er et norsk interiørmerke og grossist som designer egne produkter, som de selger videre til interørbutikker i Norge. Da daglig leder Bjørn kjærvoll gikk fra hjemmelaget til profesjonelle utsendelser med MailMojo, opplevde han økning i salget. Og statistikken bruker han til å lage planer, segmenter og konkretisere innholdet til de ulike mottakerne.

MailMojo anno 2018 og nytt design 🎉🎈🎂

Har du fått med deg MailMojo sitt nye design? Gjennom 12 år har MailMojo stadig blitt endret og utvidet, men sjelden med en så stor visuell oppussing som nå. Bli med og les mer om veien frem mot i dag.