MailMojo-blogg

Om e-post markedsføring generelt og MailMojo spesielt.

I høst lanserte vi beta-versjon av vår splitter nye editor til et utvalg kunder. Siden den tid har editoren vært under stadig forbedring, samtidig som flere kunder og brukere har fått tilgang til den. Vi er glade for nå å annonsere lansering av den nye editoren for alle brukere!

Jaktfall er en langvarig kunde av MailMojo som effektivt bruker nyhetsbrev for å drive salg og føre dialog med kunder. Vi har tatt en prat med daglig leder Bjørnar Nestangen for å lære mer om Jaktfall sin suksess på nett.

Som første og eneste tjeneste for e-postmarkedsføring kan MailMojo nå tilby en fullintegrert løsning i andre systemer! Vi lar de som utvikler andre smarte nettløsninger fokusere på det de kan best, samtidig som de kan tilby deg et kraftig verktøy for e-postmarkedsføring innebygd i samme løsning.

For at du skal få utbytte av din e-postmarkedsføring må du først få mottakeren din å åpne dine e-poster. Med tanke på hvor mye e-post man får på en dag er utfordringen å skille seg ut i mengden og få mottakerene til å åpne nettopp din e-post. Dette betyr i første rekke å sørge for at du skriver et knallbra emne på e-posten. Her gir vi deg 8 konkrete tips.