BloggOm e-postmarkedsføring generelt og Mailmojo spesielt.MarkedsføringE-handelNyhetsbrevSiste fra ossSuksesshistorierTenk langsiktig og strategisk for dine e-postkampanjer25. juni, 2018For å få aller best utbytte av markedsføring via e-post, er det lurt å sette av litt tid og legge en plan. Dersom du vier litt tid og oppmerksomhet til mulighetene og målene du har for dine nyhetsbrev, er du godt rustet til å lage e-postkampanjer som sier suksess.Automatisering: Bedre markedsføring på kortere tid7. juni, 2018Automatisering sparer deg for mekanisk, gjentakende arbeid, så du kan konsentrere deg om andre (og kanskje morsommere) ting knyttet til nyhetsbrevene dine. Sett opp e-postserier som sendes ut helt av seg selv. Hvem kan si nei til noe så magisk?8 strategier for flere åpninger av dine nyhetsbrev23. mai, 2018For at du skal få utbytte av din e-postmarkedsføring må du først få mottakeren din å åpne dine e-poster. Utfordringen er å skille seg ut i mengden og få mottakerene til å åpne nettopp din e-post. Dette betyr i første rekke å sørge for at du skriver et knallbra emne på e-posten. Her gir vi deg 8 konkrete tips.Nyhetsbrev med stil og tone – hvordan finne en god stemme20. april, 2018Finn frem til en stil og tone på dine nyhetsbrev som passer bedriften din, og selvfølgelig de menneskene du har lyst til å snakke med. Du kan lese oppskriften her.GDPR – en guide for deg som sender nyhetsbrev23. mars, 2018I denne posten kan du lese deg opp på hvilke hensyn du som sender nyhetsbrev og e-postmarkedsføring bør ta under den nye EU-loven om personvern (GDPR).Sjekklisten for e-postmarkedsføring: 18 ting å sjekke før du sender22. september, 2016Unngå vanlige feil og få bedre resultater av dine nyhetsbrev gjennom å bruke vår sjekkliste for e-postmarkedsføring før du sender. Her kan du få sjekklisten som gratis PDF.Samle e-postadresser fra andre tjenester18. april, 2016Samler du inn e-postadresser i andre systemer, som for eksempel i din nettbutikk, på landingssider eller konkurranser, og ønsker å overføre disse til MailMojo? Vi viser deg hvordan du enkelt kan koble MailMojo sammen med mange andre tjenester.Mer interaktive nyhetsbrev med animasjoner23. februar, 2016En av utfordringene med å skape nyhetsbrev som engasjerer er hvordan du får mottakerene til å klikke seg inn på lenkene i nyhetsbrevet. En taktikk som har blitt mer populært blant markedsførere er å introdusere enkle animasjoner i nyhetsbrevene.Bygg relevante e-postlister med påmeldingsskjema30. juli, 2015Den beste responsen på nyhetsbrev får du gjennom segmentering. Sørg for relevante e-postlister med påmeldingsskjema med merkelapper.Hvorfor ditt nyhetsbrev må være responsivt13. juli, 2015Med så mange som 77% av alle e-poster som leses på mobilen, er det blitt helt grunnleggende å ha et responsivt nyhetsbrev.Hvordan bygge e-postlister med Facebook-annonser8. juli, 2015Bygg ut e-postlistene dine med påmeldingsskjema fra nettsider og sosiale profiler. Her forteller vi deg hvordan du driver trafikk med Facebook-annonser.Når bør du sende nyhetsbrev for å få best respons på din e‑postmarkedsføring?19. juni, 2014Vi får med jevne mellomrom spørsmål om når det beste tidspunktet å sende nyhetsbrev på er. Vi har derfor analysert et representativt utvalg av nyhetsbrev sendt fra MailMojo i senere tid – over 30 millioner e-poster – for å se om vi kan gi noen generelle svar på dette.1234Kom i gang helt gratisFyll inn din e-postadresse, så er du i gang med Mailmojo om få strakser.Kom i gang