MailMojo-blogg

Om e-post markedsføring generelt og MailMojo spesielt.

6 tips for å bygge din e-postliste

Anders Steinlein

Lurer du på hvordan du kan bygge gode e-postlister for dine nyhetsbrev og e-postmarkedsføring? Her får du 6 tips for å opprette lister og få dem til å vokse.

Tenk langsiktig og strategisk for dine e-postkampanjer

For å få aller best utbytte av markedsføring via e-post, er det lurt å sette av litt tid og legge en plan. Dersom du vier litt tid og oppmerksomhet til mulighetene og målene du har for dine nyhetsbrev, er du godt rustet til å lage e-postkampanjer som sier suksess.

Automatisering: Bedre markedsføring på kortere tid

Automatisering sparer deg for mekanisk, gjentakende arbeid, så du kan konsentrere deg om andre (og kanskje morsommere) ting knyttet til nyhetsbrevene dine. Sett opp e-postserier som sendes ut helt av seg selv. Hvem kan si nei til noe så magisk?

Kundecase Autoload: Om nyhetsbrev og bursdagkake

Det er lurt å bruke kundebasen du allerede har til å gjøre om kundene som stamkunder, sier Petter Kaas Dahlgren om e-postmarkedsføring. Daglig leder for nettbutikken autoload.no merker på kroppen når det er sendt ut nyhetsbrev – på en positiv måte. Vi tok en prat.

8 strategier for flere åpninger av dine nyhetsbrev

For at du skal få utbytte av din e-postmarkedsføring må du først få mottakeren din å åpne dine e-poster. Utfordringen er å skille seg ut i mengden og få mottakerene til å åpne nettopp din e-post. Dette betyr i første rekke å sørge for at du skriver et knallbra emne på e-posten. Her gir vi deg 8 konkrete tips.

Derfor bør du som har nettbutikk bruke nyhetsbrev

Hvorfor skal en nettbutikk bruke tid på å sende ut nyhetsbrev? Faktisk er e-postmarkedsføring en overlegent god kanal for å pleie kundeforhold – og få nye potensielle kunder. Her får du gode grunner og tips til å sette i gang selv.