I denne posten kan du lese deg opp på hvilke hensyn du som sender nyhetsbrev og e-postmarkedsføring bør ta under den nye EU-loven om personvern (GDPR).

GDPR – en guide for deg som sender nyhetsbrev
Anbefalte artikler

E-postmarkedsføring er lønnsom markedsføring
Digital markedsføring kan være mange ting. Den gode, gamle e-posten er blant de beste og mest lønnsomme metodene for å bygge relasjoner og få salg. Vi forklarer hvorfor og litt hvordan.

Når er et nyhetsbrev passe langt?
Hva er perfekt lengde på et nyhetsbrev? Og hvordan skal du sette opp innholdet i et effektivt og vellykket nyhetsbrev? Alt kommer an på, men her får du noen tips og råd.
37 eksempler på gode emnefelt for inspirasjon
Visste du at 47% av mottakere åpner e-post kun basert på emnefeltet? Last ned disse eksemplene og bli inspirert.

17 viktige ord og begreper innen e-postmarkedsføring
Enten du er nybegynner eller mer erfaren: vi har satt sammen en liste der vi forklarer ord og begreper innen e-postmarkedsføring. Se hva CTA og automatisering betyr og hvorfor det er viktig for e-postmakedsføringen din.

Hvilket innhold får folk til å engasjere seg i nyhetsbrevet ditt?
Det er mer konkurranse om oppmerksomhet i innboksene nå. Derfor må du jobbe for at nyhetsbrevet ditt står ut, skaper gjenkjennelse og forventning. Vi tar for oss elementene i et engasjerende nyhetsbrev.

Enkelt verktøy for å lage bannere og grafikk til dine nyhetsbrev
Du trenger ikke lenger å være designer eller Photoshop-ekspert for å lage flotte grafiske elementer i dine nyhetsbrev. Det finnes flere tjenester der ute som er både billige og enkle. I denne artikkelen viser vi hvordan du jobber med Canva for Work.