MailMojo-blogg

Om e-post markedsføring generelt og MailMojo spesielt.

Kundecase Guttelus: Kvalitetsvarer i seg selv er ikke nok

Benedikte Kluge

Hverken Susanne Skou Nordby eller Marianne Wiinberg hadde peiling på nettbutikk da de startet guttelus.no. Søstrene ble gravide omtrent samtidig, og med én gutt hver fra før og én til hver på vei, synes de det var vanskelig å finne like mye kult til gutt som til jente. De to kvinnene så at dette manglet […]

6 nybegynnerfeil du vil unngå

Det finnes flere nybegynnerfeil som kan dra ned resultatet for e-postmarkedsføringen din. Å bruke privat e-postadresse som avsender og ikke ha noen handlingsdriver er to av dem. Les deg opp på alle feilene du vil unngå.

Gratis sjekkliste for e-postmarkedsføring

18 ting du bør sjekke før du sender for å sikre en optimal e‑postkampanje

Hvorfor tidsbegrensede tilbud er så effektivt

Har du tenkt på hvorfor tidsbegrensede tilbud er så effektivt? Frister og knapphet gir inntykk av eksklusivitet og oppfordrer til rask handling. Dermed er det en virkningsfull taktikk i e-postmarkedsføring.

Slik vinner du tilbake passive mottakere

Hva gjør du om du opplever en nedgang i antall mottakere som klikker på nyhetsbrevet ditt? For å holde på engasjementet, er det smart å starte tidlig med å se etter tegn på at interessen dabber av. Her forteller vi deg hvordan du legger en plan for å vinne tilbake hjerter og lesere av nyhetsbrev og e-postmarkedsføring.