MailMojo-blogg

Om e-post markedsføring generelt og MailMojo spesielt.

Hvorfor du bør segmentere din e-postliste

Benedikte Kluge

Det å gjøre dine nyhetsbrev personlig og relevant for mottakeren er nøkkelen til gode resultater. Les mer om hvorfor og hvordan segmentering er en effektiv taktikk for å øke lønnsomheten i din e-postmarkedsføring.

17 gode eksempler på nyhetsbrev for inspirasjon

Mange synes det er vanskelig å få gode idéer til innhold i nyhetsbrev. Eller kanskje du lurer på hvordan gode nyhetsbrev typisk ser ut? Her deler vi inspirasjon gjennom noen gode eksempler på nyhetsbrev.

Kan nyhetsbrev få et dårlig rykte?

Høres det rart ut at nyhetsbrev kan få et dårlig rykte? Faktum er at e-post (og merkevarer) faktisk kan det, og da går det dårlig med leveringen. Vi forklarer hva dette fenomenet, kalt Email Sender Reputation på engelsk, er.

17 viktige ord og begreper innen e-postmarkedsføring

Enten du er nybegynner eller mer erfaren: vi har satt sammen en liste der vi forklarer ord og begreper innen e-postmarkedsføring. Se hva CTA og automatisering betyr og hvorfor det er viktig for e-postmakedsføringen din.