MailMojo-blogg

Om e-post markedsføring generelt og MailMojo spesielt.

Send en julehilsen og støtt Leger Uten Grenser

Benedikte Kluge

Send en julehilsen med våre ferdiglagde e-postkort og spre ekstra mye glede. Vi gir tradisjonen tro bort deler av inntektene til et veldedig formål, og i 2018 er det Leger Uten Grenser.

Derfor er statistikken din beste venn

I vår digitale tidsalder er måling og analyse en viktig del. Statistikk er nyttig innsikt for den som vil lære seg å bli enda bedre på e-postmarkedsføring. Her lærer du hvordan.

6 nybegynnerfeil du vil unngå

Det finnes flere nybegynnerfeil som kan dra ned resultatet for e-postmarkedsføringen din. Å bruke privat e-postadresse som avsender og ikke ha noen handlingsdriver er to av dem. Les deg opp på alle feilene du vil unngå.

Hvorfor tidsbegrensede tilbud er så effektivt

Har du tenkt på hvorfor tidsbegrensede tilbud er så effektivt? Frister og knapphet gir inntykk av eksklusivitet og oppfordrer til rask handling. Dermed er det en virkningsfull taktikk i e-postmarkedsføring.

Slik vinner du tilbake passive mottakere

Hva gjør du om du opplever en nedgang i antall mottakere som klikker på nyhetsbrevet ditt? For å holde på engasjementet, er det smart å starte tidlig med å se etter tegn på at interessen dabber av. Her forteller vi deg hvordan du legger en plan for å vinne tilbake hjerter og lesere av nyhetsbrev og e-postmarkedsføring.

Slik bruker du bilder i nyhetsbrev

Bilder forteller historier og gjør det lett for mottaker å forstå budskapet umiddelbart. Her er tipsene til hvordan du gjør best bruk av bilder i nyhetsbrevene dine.