E-postene står i kø når folk vender tilbake til kontorstolene etter mange og lange fridager. I denne posten får du tips til om hvordan du kan engasjere mottakerne dine med nyhetsbrev etter ferien.

Tilbake på jobben – engasjer mottakerne dine med nyhetsbrev etter ferien!
Anbefalte artikler

Hvorfor du bør segmentere din e-postliste
Det å gjøre dine nyhetsbrev personlig og relevant for mottakeren er nøkkelen til gode resultater. Les mer om hvorfor og hvordan segmentering er en effektiv taktikk for å øke lønnsomheten i din e-postmarkedsføring.

42 fakta om e-postmarkedsføring alle bedriftseiere burde vite
E-postmarkedsføring er enkelt, målrettet, effektivt og ikke minst rimelig. Det hjelper bedrifter å øke omsetning og bedre omdømme. Vi har samlet 42 nyttige fakta som viser nettopp hvor viktig dette er som en del av din markedsføring.

🤩 Gi dine nyhetsbrev mer liv med emoji
Bruken av søte og morsomme emojis i nyhetsbrevene dine kan gjøre at innholdet blir mer forståelig og at e-posten står ut i innboksen. Her forteller vi deg hvordan.

17 gode eksempler på nyhetsbrev for inspirasjon
Mange synes det er vanskelig å få gode idéer til innhold i nyhetsbrev. Eller kanskje du lurer på hvordan gode nyhetsbrev typisk ser ut? Her deler vi inspirasjon gjennom noen gode eksempler på nyhetsbrev.

GDPR – en guide for deg som sender nyhetsbrev
I denne posten kan du lese deg opp på hvilke hensyn du som sender nyhetsbrev og e-postmarkedsføring bør ta under den nye EU-loven om personvern (GDPR).

Når er et nyhetsbrev passe langt?
Hva er perfekt lengde på et nyhetsbrev? Og hvordan skal du sette opp innholdet i et effektivt og vellykket nyhetsbrev? Alt kommer an på, men her får du noen tips og råd.