MailMojo-blogg

Om e-post markedsføring generelt og MailMojo spesielt.

5 flaue feil du bør unngå i emnefeltet

Benedikte Kluge

Emnefeltet er der mottakeren får første inntrykk av deg som avsender og hva e-posten innholder. Det er derfor ekstra viktig å unngå feil i her. Les om typiske, små og større flauser du helst bør unnå.

Hva er vanlig åpningsprosent på nyhetsbrev?

Mange lurer på hva som er vanlig åpningsprosent for nyhetsbrev. Hva om «bare» 25-30% av mottakerne har åpnet? Betyr dette at bare snaut 1/3 av e-postlisten leser e-postene? Les mer om hva du kan forvente i denne posten.

6 grunner til å aldri kjøpe e-postlister

Med jevne mellomrom får vi henvendelser med spørsmål om vi kan tilby, eller har info om, hvor man kan kjøpe e-postlister med e-postadresser. Dette er ikke en særlig lur e-poststrategi. Hvorfor ikke? Vi gir deg 6 grunner her.

3 elementer i en vellykket e-postkampanje

Når du skriver et salgsrelaterte nyhetsbrev er det tre elementer du bør ha fokus på: Emnet, innholdet og landingssiden du linker til. Elementene har forskjellige formål som det er viktig å være bevisst på for å oppnå best mulig effekt.

7 enkle tips for å unngå spam-filteret

Du har laget et nyhetsbrev etter alle kunstens regler, sendt til folk som har satt seg på listen – og likevel kommer det ikke frem. Hva i alle…?!!? Spamfiltrene blir (heldigvis) bedre og bedre, og her får du 7 tips til hvordan du og ditt nyhetsbrev kan unngå dem.

6 tips for å bygge din e-postliste

Lurer du på hvordan du kan bygge gode e-postlister for dine nyhetsbrev og e-postmarkedsføring? Her får du 6 tips for å opprette lister og få dem til å vokse.