MailMojo-blogg

Om e-post markedsføring generelt og MailMojo spesielt.

For at du skal få utbytte av din e-postmarkedsføring må du først få mottakeren din å åpne dine e-poster. Med tanke på hvor mye e-post man får på en dag er utfordringen å skille seg ut i mengden og få mottakerene til å åpne nettopp din e-post. Dette betyr i første rekke å sørge for at du skriver et knallbra emne på e-posten. Her gir vi deg 8 konkrete tips.

Med jevne mellomrom får vi henvendelser med spørsmål om vi kan tilby, eller har info om, hvor man kan kjøpe e-postlister med e-postadresser. Dette er ikke en særlig lur e-poststrategi. Hvorfor ikke? Vi gir deg noen grunner her.

Det har lenge vært klart at vår mobile hverdag har kommet for å bli. Dette gjelder ikke minst også e-post og nyhetsbrev, som leses «på farten» som aldri før. Men hvor stor andel leser egentlig e-post på mobile enheter i Norge? Det finnes mye tall på dette internasjonalt, men mindre her til lands. Vi har derfor […]