MailMojo-blogg

Om e-post markedsføring generelt og MailMojo spesielt.

Suksesshistorier: Popupene som gjør jobben sin

Benedikte Kluge

Våre kunder har opplevd stor økning i antall påmeldte etter at de lanserte popup for påmelding på nettsidene. Og enkelte har til og med sett at salget har gått opp i samme periode. Da er argumentrekka klar!

Rosenvinge.no satser på påskenøtter

Litt lek og moro i hverdagen anbefales. Rosenvinge.no satser på påskenøtter, for å engasjere, invitere til butikken og samle e-poster. Det kan du også gjøre!

Kundecase Guttelus: Kvalitetsvarer i seg selv er ikke nok

Hverken Susanne Skou Nordby eller Marianne Wiinberg hadde peiling på nettbutikk da de startet guttelus.no. Søstrene ble gravide omtrent samtidig, og med én gutt hver fra før og én til hver på vei, synes de det var vanskelig å finne like mye kult til gutt som til jente. De to kvinnene så at dette manglet […]

Kundecase Lea Interiør: Øker salget med målrettet budskap

Lea interiør er et norsk interiørmerke og grossist som designer egne produkter, som de selger videre til interørbutikker i Norge. Da daglig leder Bjørn kjærvoll gikk fra hjemmelaget til profesjonelle utsendelser med MailMojo, opplevde han økning i salget. Og statistikken bruker han til å lage planer, segmenter og konkretisere innholdet til de ulike mottakerne.

Kundecase Autoload: Om nyhetsbrev og bursdagkake

Det er lurt å bruke kundebasen du allerede har til å gjøre om kundene som stamkunder, sier Petter Kaas Dahlgren om e-postmarkedsføring. Daglig leder for nettbutikken autoload.no merker på kroppen når det er sendt ut nyhetsbrev – på en positiv måte. Vi tok en prat.