Overgang til nye priser fra 1. november

Anders Steinlein

Dette er gammelt nytt. Les heller noe av det nye innholdet vi har på MailMojo-bloggen!

Etter snart 3 år siden lansering av MailMojo 2.0 har vi lansert mange oppdateringer og store forbedringer til MailMojo. Fra forbedret deling av nyhetsbrev og kraftig utvidet statistikk til en robust oppgradering av infrastrukturen på tjenesten – for å nevne noe. I dag har vi i tillegg lansert vår nyeste oppdatering som igjen utvider statistikk og fleksibiliteten i nyhetsbrevmalene.

1. mai i år gjorde vi, for første gang i løpet av disse 3 årene, en justering av våre kontoplaner og priser. Dette påvirket bare nye kunder fra den datoen, samtidig som vi lanserte vår nye profil, nye nettsider og støtte for betaling med kredittkort.

Fra 1. november, er tiden også kommet til å flytte gamle kunder over på de nye kontoplanene og prisene. Takk til dere som har vært med oss lenge. Vi gir vi gjerne noen gode rabatter til trofaste kunder. Logg derfor inn på din konto, hvor du vil se nøyaktig hva prisendringen vil bety for deg.

Vi smiler fra øre til øre hver gang vi hører hvordan MailMojo hjelper dere med å lage effektive nyhetsbrev og annen e-postmarkedsføring. Vi gleder oss stort til å hjelpe dere ytterligere også i fremtiden. Og det med en stadig bedre tjeneste. Takk for at du er MailMojo-kunde!