Kundereferanser

MailMojo har tusenvis av fornøyde brukere — fra små enkeltpersons­foretak til store internasjonale bedrifter. Her er deres ord om oss.

Logo Guttelus

Guttelus

Nyhetsbrevet er en veldig viktig kanal for oss, og står for hele 28,5% av vår totale omsetning. Som aktive brukere av MailMojo setter vi i Guttelus stor pris på kundeservicen fra MailMojo. Det tar aldri lang tid før vi får svar og de er alltid løsningsorienterte og hyggelige.

Marianne Wiinberg
Medgründer og daglig leder

Logo Miljødepartementet

Miljøverndepartementet - Framtidens Byer

Miljøverndepartementets Framtidens byer hadde behov for en enkel nyhetsbrevmal, som kunne tilpasses vår profil – her har MailMojo vært perfekt. Enkelt og lett i bruk, og skulle det være behov for support har MailMojo vist seg å være svært tilgjengelige. God statistikk for å se hvordan våre nyheter leses og deles er også viktig. MailMojo presenterer denne på en svært god måte.

Mari Aanensen Rjaanes
Kommunikasjonsrådgiver

Logo Aschehoug

Samtiden / Aschehoug forlag

Tidsskriftet Samtiden, ved Aschehoug forlag, er svært fornøyde med MailMojo som leverandører av vårt nyhetsbrev. MailMojo har et intuitivt brukergrensesnitt som vi kunne ta i bruk med en gang, og nyttige verktøy vi har dratt god nytte av. MailMojo svarer alltid meget raskt på våre henvendelser og de yter det lille ekstra som gjør oss trygge som kunder. Vi vil trygt anbefale MailMojo, som faktisk klarer å gjøre det avanserte magisk enkelt.

Ragnhild Lunner
Redaksjonssekretær

Logo Morgenbladet

Morgenbladet

Morgenbladets abonnementsavdeling har regelmessig behov for å sende ut informasjon og kampanjer til store grupper samtidig. MailMojo er og har vært en viktig kanal for dette gjennom flere år. Alltid serviceinnstillt og raske.

Siri Holstad Johannessen
Abonnementssjef

Logo Medtek Norge

Medtek Norge

MailMojo gjør det enkelt å sende nyhetsbrev. Særlig vil jeg fremheve støtten fra MailMojo-gjengen som bidrar med god, rask og hyggelig oppfølging og service. Funksjonaliteten med påminnelse er genial! Ved første forsøk sørget en slik påminnelse for nesten 24% flere åpninger og 7% flere klikk.

Hege Strand Mikkelsen

Nysgjerrig på å prøve selv?

Opprett gratis konto

eller les mer om MailMojo