Endelig er tiden kommet for å fase ut gamle MailMojo og la fremtid bli nåtid: 1. mars vil alle kunder som fortsatt er på den gamle MailMojo-versjonen overføres til MailMojo 2.0. For å ta en liten oppfrisker så er MailMojo 2.0 et komplett redesignet og omskrevet system. I tillegg til et friskere og mer fremtidsrettet design er noen av nyhetene:

  • Visuell “What You See Is What You Get” editor for nyhetsbrevinnhold
  • Direkte opplasting av bilder til nyhetsbrevinnhold
  • Utvidet statistikk for utsendelser med oversikt over antall/prosentvis åpninger
  • Kraftig forbedret og utvidet behandling, søk og filtrering av kontakter
  • Enklere og mer fleksibelt malsystem for total layout-frihet
  • Mulighet for å la mottakere dele nyhetsbrev direkte på Facebook/Twitter
  • Innføring av e-postlister for å kunne ha flere lister med forskjellige avsendere
  • Segmentering av kontakter for fleksibel og dynamisk inndeling av kontakter (les mer)
  • Forbedret importsystem med støtte for Excel 2007 og bedre ytelse
  • …og 200+ andre forbedringer, smått som stort

Etter snart 5 år uten endring av prisen var det med MailMojo 2.0 på tide med en oppdatering. Våre priser baseres nå på hvor mange aktive kontakter du har på din konto. Som en følge av overgangen til MailMojo 2.0 vil det si at alle fra og med 1. mars vil faktureres med de nye prisene ved neste avtaleperiode.

Akkurat nå har vi et spesialtilbud til kunder med over 500 kontakter som fremdeles er på gamle MailMojo: Oppgraderer du til versjon 2.0 før 1. mars får du 20% rabatt det første året. Du har muligheten til å oppgradere din konto når du måtte ønske direkte fra gamle MailMojo. Ved å gjøre det vil du i tillegg få muligheten til å endre ditt brukernavn dersom du ønsker det, noe som ikke lar seg gjøre om du venter til den automatiske overføringen 1. mars.

Vi ser frem til å høre hva du synes om MailMojo 2.0, og håper du får like mye moro med å bruke tjenesten som vi har hatt å utvikle den. 🙂