Blogg
Anders Elieson Steinlein
–
Yay! Selv om det er lenge siden, var det en kul dag. I dag er vi snarere over på versjon 3, med kraftig utvidet funksjonalitet for å vedlikeholde og bygge e-postlister, vi har lansert flere gratis nyhetsbrev-malene, verktøyet for å lage og sende nyhetsbrev er forbedret, du kan nå automatisere utsendelser og ikke minst måle responsen av det du sender.
27. januar i år lanserte vi privat beta av den neste versjon av MailMojo. Med mer enn 100 store som små forbedringer etter tilbakemeldinger fra brukere involvert i betatestingen åpner vi nå dørene for fullt! I tillegg til forbedringene i systemet er nå våre nye nettsider på plass. Fra og med i dag blir alle nye brukere knyttet til MailMojo 2.0.
Med denne åpningen introduserer vi også en ny prismodell. Siden lansering av MailMojo for over 4 år siden har våre priser stått på stedet hvil. Det er derfor på tide med en justering. Både ut i fra generell prisutvikling i markedet, og for bedre å reflektere forskjellen i størrelse på våre kunder. For å gjøre det mer rettferdig justeres dermed prisene ut i fra antallet kontakter man har i sine e-postlister.
Eksisterende kunder vil foreløpig ikke bli påvirket hverken av åpningen av MailMojo 2.0 eller de nye prisene. For å sikre en smidig overgang til den nye versjonen for gamle kunder planlegger vi grundig hjelp og tilbud til opplæring før alle vil overføres. Nye priser vil derfor heller ikke bli gjeldende for gamle kunder før den tid. Alle vil bli varslet i god tid. Dersom du er kunde er det selvsagt allikevel ikke noe problem å bli overført allerede nå for å få tilgang til de nye mulighetene versjon 2.0 gir.
Relaterte artikler
Fyll inn din e-postadresse, så er du i gang med Mailmojo om få strakser.