Blogg
Anders Elieson Steinlein
–
Vi er langt forbi 2013, og derfor er tallene og nyhetene i denne artikkelen ikke lenger helt up to date, som det heter.
Tiden flyr, og før vi vet ordet av det er vi allerede godt i gang med 2014. Derfor skal vi ikke kapre mye av din tid for å se bakover, men bare gi en kort oppsummering av noen interessante og/eller morsomme fakta fra MailMojo sitt 2013:
- Vi flyttet til nye og store lokaler tett inntil Akerselva
- Lanserte ny profil, ny logo og nye nettsider
- Det ble endelig mulig å betale for MailMojo med kredittkort
- Flere gratis, mobiltilpassede nye maler med utvidet fleksibilitet ble lansert
- Du kan nå se hvor i verden ditt nyhetsbrev leses fra… med mange andre utvidelser av statistikk
- Totalt over 300 forbedringer (fra veldig smått til veldig stort) gjennom hele året
- Over 150.000 linjer kode i MailMojo ble berørt
- 99,96% oppetid på tjenesten
- Nærmere 1.500 forespørsler til vår gratis support besvart
- Cirka 2/3 av hele Norges befolkning (sett på antall) kontakter lagret
- Over 10.000.000 åpninger av nyhetsbrev registrert
- Gjennomsnittlig klikkrate på tvers av alle kunders nyhetsbrev på nesten 5%
- En økning på ca 5 prosentpoeng i gjennomsnittlig åpningsrate hos våre kunder gjennom året
Takk for et strålende 2013! Vi ser frem til et enda bedre 2014 for både deg og oss. 🙂
Relaterte artikler
Fyll inn din e-postadresse, så er du i gang med Mailmojo om få strakser.