MailMojo-blogg

Om e-post markedsføring generelt og MailMojo spesielt.

Effektiv bruk av landingssider

Benedikte Kluge

Få besøket ditt til å konsentrere seg om de riktige tingene og inspirer til handling gjennom en høyfokusert og effektiv landingsside. Ved å bare servere ett budskap – et klart og konsist et – gjør du det enkelt å for besøkende å skjønne hva de skal gjøre.

Finn dine fordeler med en enkel konkurrentanalyse

Hvem er det du og organisasjonen din egentlig konkurrerer med? For å finne dine unike fordeler og hvor du bør legge kruttet, kan det lønne seg med en konkurrentanalyse. Her er en enkel oversikt enten du selger varer eller tjenester.

Hvorfor tidsbegrensede tilbud er så effektivt

Har du tenkt på hvorfor tidsbegrensede tilbud er så effektivt? Frister og knapphet gir inntykk av eksklusivitet og oppfordrer til rask handling. Dermed er det en virkningsfull taktikk i e-postmarkedsføring.

Påmeldinger fra Facebook anno 2018

Artikkelen om påmeldinger til nyhetsbrev fra Facebook er ikke helt oppdatert, for på Internett skjer det forfjamselig mye på 3 år. Vi har derfor oppdatert denne artikkelen. Den viktigste endringen siden sist (som var ca midt i 2015) er at Facebook har bestemt at det bare er sider med over 2 000 likes som kan legge […]